Sunday, September 23, 2012

Suur Lapitekikonkurss

Isetegija Suur Lapitekikonkurss 2012 on selleks korraks läbi. Võitjad avalikustatakse küll alles Isetegija sünnipäeval 29.septembril. Kahju et ma sel korral ei saa jälle minna.
Aga siit tuleb siis minu "Päikseliblikate" protokoll. Endalgi huvitav vaadata kuidas tekk valmis. Teki tellija algandmed olid värvid roosa, kollane, punane (rõõmus) ja liblikad. Alguse sai konkreetsest kangast, millest sai need kirjud siilud välja lõigata. Ja sealt edasi päike keskele ja pind liblikatele. 

























3 comments:

  1. Väga armas tekk! Suvine ja rõõmus :)

    ReplyDelete
  2. Väga originaalne tekk. See võib kõlada uskumatuna, aga mina ei oska selliseid asümmeetrilisi asju teha. kuidas kõik need erisuurused tükid kokku õmmelda, on minu jaoks müstika. Nii et minu silmis oled sa teatud määral enneolematu tööga hakkama saanud.
    Ja nüüd üks isiklik arvamus, mille peale ei tasu solvuda: see pilt, kus tekk nii öelda püsti on, on parem, kui see pilt mis oli konkursi albumis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei selle peale ei solvu, kuna see pilt tõesti konkursi jaoks sai kehvake ning ise olin hiljem veidi õnnetu, et rohkem vaeva ei näinud. Eks omad vitsad peksavad, järgmine kord püüan rohkem ;)

      Delete